lördag 27 mars 2010

Press och media

Press och media är några av våra bästa vänner när vi startar eget. Speciellt landsortstidningar har mycket utrymme att erbjuda lokala innovatörer som lanserar något nytt eller startar företag. VästerviksTidningen kom på besök igår morse och visade stort intresse för min idé, charmade mig genom att undra varför jag inte fick första pris i idétävlingen samt skrev en utförlig och bra text som de publicerade tillsammans med två bilder. I och med att jag är nyfiken av mig väntade jag inte tills dagen efter för att få läsa den utan gick in på nätbilagan. På så sätt hann jag förhindra att jag fick tre olika efternamn i den tryckta artikeln och efter ytterligare ett samtal till redaktionen fick även min illustratör Emma Adbåge rätt namn!

Annika Söderblom, Söderlund, Söderholm, eller hur var det nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar