måndag 29 mars 2010

Designers, konsulter och ...vandrande pinnar

Idag har jag tagit kontakt med en grafisk designer och en ekonomisk redovisningskonsult - viktiga områden att ta itu med vid företagsstart, men som på något vis hamnat underst på att-göralistan hittills. Jag kastar ett öga på dagens mailkorrespondens. Där finns också turistchefen angående några föreläsningsanteckningar, illustratören angående helgens tidningsartikel och Agneta, min goda innovatörskollega, angående att träffas snart. Men också vandrandepinnar.nu då jag ska på 10-årskalas och vill ha en överraskning med mig!

Ja, så här ser det säkert ut i de flesta utkorgar efter en arbetsdag; arbetsmässiga och privata ärenden om vartannat, men som företagare kan det bli en alldeles särskild, härlig blandning av kontaker på en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar