onsdag 24 mars 2010

Förr suddade jag alla spår efter mig

Spåren på nätet, alltså. Hade jag bloggat om någon trevlig resa och sedan tappat intresset, så tog jag mig i kragen till slut och raderade alltihop. Jag tänkte inte lämna en massa spår efter mig som skulle kunna vändas emot mig en dag eller för den delen färdas runt i cyberrymden långt efter att jag kunde det! Det kändes lika naturligt som att plocka upp ett pappersskräp efter sig, ta undan sin kopp eller skjuta in sin stol. Lämna en opåverkad miljö till de efterkommande. Ända tills Joakim Jardenberg ändrade min kritiska inställning till internetaktiviteter i måndags.

Här får ni följa min företagsstart; mina tankar, idéer, tillvägagångssätt. Motgångar och glädjeämnen. Jag ska starta mitt företag LEKOTOPIA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar